Известие

Collapse
No announcement yet.

Страно чукане(пукане) отпред, вляво 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
    Сега я клатя, така че да пука и държа долния шарнир, там усещам пукането.
    Кой е долния шарнир, на долния носач ли? При смяна горен носач не е необходимо да минаваш реглаж.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #17
      А гуменото уплътнение на шарнира скъсано ли е.

      Comment


      • #18
        Както ти казах, гледай нещо по закрепването на амортисьора, или нещата по него....болта между вилицата и аморт понякога може да изглежда измамно стегнат, а всъщност да не е.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          На амортисьор отиват нещата
          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

          Comment


          • #20
            Интересното, е че когато е топло, както в случая, това нещо се чува много по-силно да чука.
            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

            Comment


            • #21
              Е не може да го разберем и не може. Съмняваме се в амортисьор и в лагер-главината.

              Според Вас възможно ли е и ако е тя каква марка лагер-главина да си взема?
              в axm-auto.com има от 170,230 и 250лв, писледните две са съответно Breda и Fiat
              Last edited by Versace; d.m.y г., 10:27.
              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

              Comment


              • #22
                А рейката гледахте ли я? Да не се е разбила втулката и от там да причуква?
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  откачих накрайника, за да я елеминираме рейката

                  Пукането се усеща по амортисьора и пружината, но като натисна с крак гумата навътре се чува същия звук, като звука който издава полуската, където влиза в главината. Луфт, който си го има, понеже в завой разстоянието се увеличава
                  Last edited by Versace; d.m.y г., 15:45.
                  Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Ти на сервиз ходи ли? Тези проблеми лесно се виждат на подемник или с обикновен крик. Трябва ти една дълга щанга и ако знаеш къде да напънеш/натиснеш с нея ще го разбереш от къде пука много бързо и лесно. Не чакай на форума. Няма да ти се реши проблема тук.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment

                    Working...
                    X